Kolik durumu yüzünden 2 bucuk ay ağladı 3 aylık oldu gaz damlalarını bıraktık tüm mamaları denedik en iyi geleni de bulduk sonunda. Sonra güzel kendi kendine emziğiyle uyumaya başladı vs derken 4. Ay atağı geldi aynı anda bide alttan 2 diş çıkardı hadi dedim sakin ol çocuğun dişi çıkıyormuş atak dönemi de bitti dişleri uzadı iyice 5 aylık oldu yine uykusu düzeldi yanına uzanıyorum emziğini veriyorum uyuyordu bikaç gündür ama gelin görün ki bugün 5 ay 6 günlük oldu uyurken bi dönmeler gece dakka başı uyanmalar mızmızlıklar ya geceleri hiç uyanmazdı bugün 5 te uyandı sabah dayanamadım eşim kalktı da gezdirdi evin içinde ne yapacagımı bilemedim artık kocaman oldu altı temiz karnı tok ya ne ağlarsın o kadar be çocuk apartmanı inletti atak dönemine 5 gğn kaldı yazıyor hala neyin atağı bu biri bitmeden biri başlıyor valla kafayı yemek üzereyim bu çocuk hep böyle huysuz mu kalacak 2-3 gün iyiyse 1 ay kötü. Her gğn banyo yaptırıyorum banyoyu çok seviyor mamasını içip uyuyor kalkınca yine aynı devam kaldığı yerden üst dişlere bakıyorum yok herhangi bir durum daha neden böyle anlamıyorum bezini atmak için biberonu yıkamak için odadan çıkıyorum daha çıkarken basıyor çığlığı yalnız kalmayacakmış beyefendi ne duş ne tuvalet ne yemek ne temizlik salak gibi dolanıyorum evin içinde her zaman uyuyup dinleyemiyorum da napcam ben ya hep böyle mi olacak uzun oldu kusura bakmayın çok dertliyim sizinkiler nasıl?