Şu sıralar maalesef otizm fazlalığı birçoğumuzu paronayak yaptı kendmi durdurmaya çalışsamda yapamıyorum oğlum 10 aylık ismine bazen bakıp bazen bakmıyor baktığı zaman da ismine mi yoksa sese mi bakıyor anlamıyorum sürünebiliyor yerde uzanırken kendi başına oturabiliyor koltuklara tutunup kalkabiliyor göz temasıda normal derecede var Alkış bay bay gel gel yapabiliyor ama adına seslenince bakmaması beni resmen takıntılı hale getirdi 🥺