Melinapasaygt Spinal seseryan oldum bulun 4. Gün ne ve başım ağrıyor ne zaman geçer ayağa kalkınca yalnızım bebeğime bakamıyorum emziremiyorum kesin çözüm dediğiniz birşey var mı Allah rızası için
Egeanul Melinapasaygt antibiyotiğini be ağrı kesicini aksatmadan düzenli iç.birde bol bol kafein tüket nescafe türk kahvesi falan. Narkozun etkisi baş ağrısı maalesef
Aycandmr Melinapasaygt bende öldüm baş ağrısından 6 gün sürmüştü canım yatınca rahatlıyordum bir tek ve Nescafe iç bol bol sıvı şeyler iç demişti hemşire bana narkozu çabuk atmam için. Geçmiş olsun🌼
Mstfaslhnalprsln12 Melinapasaygt bitter çikolata ve şekersiz Nescafe iç iyi gelir benden sonra sezeryanla doğum yaptım o zaman bol bol Nescafe şekersiz ve Bitter çikolata yedim hiç bir ağrım olmdı
Eyllada Benim ağrı olmadı ama anestezici baş agrin olursa bol su iç bitter çikolata ve Nescafe tüket demişti
Mrvekpk Melinapasaygt ayni seyi bende yasadm canm acayip şiddetli bas agrisi ve omuz ağrısı cektim başımı saga sola bile oynatamiyodm gözlerimi kırpmak bile eziyet oluyodu ama 10-15 gune kadar normale dönüyo hersey bol sıvı tuket su ic anestezi etkisinden oluyomus cok gecmis olsun 🤷♀️
duygu_ars Melinapasaygt Allah yardımcın olsun canım inanılmaz bir ağrı o başını öne eğdiğin an her şey dökülüyormuş gibi oluyor. Benim sade filtre kahve içtiğimde gözüm açılıyordu bide parol plus. Parol içiyordum ama fayda etmiyordu doktor plus olanını al dedi gerçekten o etki etti ben su falan bişey içemedim