Merhaba dün geceden antibiyotik kullanıma başlamam gerekti 1 hafta boyunca 4 saat bebeğimi emziremicem hiç mama yemedik bu zamana kadar bizde kaşık maması aldık 4 ayın sonundayız meme reddi yapar mı yaparsa diye korkuyorum emmeyi seven bi bebeğim var sabahları erken kalkıp yarım saatte bir emişiriz 😄 bide ilk sütü sağıp atmam lazımmış öyle yaptım sütüm su gibi çıktı acaba antibiyotikten mi bayadır sağmamıştım sütüm açık sarıydı şimdi baya su yani bu