Kızlar burda hava cok sıcak evin içi 28-29 derece.. Bebegim sadece cıtcıtlı zıbınla durmasına ragmen gündüz uykuları sıkıntılı gecmeye başladı son günlerde sebebi sıcaklardır diye düşünüyorum.. Uykusu var ama uyuyamıyor zor dalıyor uykuya.. Sabah hava serinliğinde camları açıyorum havalandırıyorum bol bol odasını.. Klima taktıramayız seneye tayinciyiz.. Hem de sıkıntı olur burada.. Vantilatör düşündüm ama çocuğum hasta olursa diye korkuyorum.. Ne yapabilirim kolay uykuya dalması için? Lütfen akıl verin..