Arkadaşlar kızım tam 30 aylık. Arada bir klozete oturtup çişini yapmışlığı var fakat, bezden rahatsız olma, saklanarak kakasını yapma vs gibi sinyalleri bu zamana kadar hiç almadım….
Eylülde okula başlayacak, kardeşi olacak, benim bu meseleyi bu yaz halletmem gerekiyor…
Hiç sinyal almadan tuvalet eğitimine başlayıp başarılı olanlar önerileriniz var mıdır?