Kuzenimin bipolar bozukluğu var aynı zamanda depresyonda, eşi psikiyatri pol. olmayan bir yere atandı durum bildirir raporla tedavi olması gerekiyormuş, neyse doktorla ters düşmüşler doktor rapor vermemiş inatlaşmış, başka bir hastaneye gitmişler rapor alabilmek için o doktor da tabiki diğer arkadaşını korumuş kızcağız öyle kaldı.
Şimdi sorum şu kuzenim başka bir doktora daha gitse alabilir mi, epidozuna doktor kendi kafasına göre rapor vermeyin gibi şeyler yazabilir mi. Yani bu sistem nasıl işliyor bilen varsa lütfen yardımcı olun, ona göre boşuna uğramasın.