ogrtmnanneee AA benimki 18 Ağustos doğumlu birkaç gün var o zaman aralarında. Benimki 5. Ayda sürünmeye başladı. O zamandan beri istediği her yere gidiyor diyebilirim ama emekleme hareketi tam olarak 6-7 ay gibi başladı ondan önce komında gibi sürünüyordu. Tutunarak her yere kalkıyor yine 7. Aydan beri sıralıyor da ama yürümesi için hiçbir şey yaptırmıyorum hemen yürümesini istemiyorum diş emekleme falan çok erken olunca çok yoruldum yürüyünce daha da zor diyorlar. Ek gıda yeni yeni almaya başladı diyebilirim çok seçici. Ve ben yediremiyroum benden almıyor kendi yiyor 😢 en çok ek gıdada zorlandım bir de süt alerjimiz vardı maalesef😓 onun dışında alkış bay bay gel yapıyor. Bilinçli olarak gel diyo. Dede baba galan diyor ama bunlar bilinçli değil. Genel olarak iyi diyebilirim YAni. Boy kilo biraz geride. Geçen ay hastalandı 1 kg verdi şu an 8.700 falan. Etkinlik biz yapamıyoruz maalesef istemiyor kendi gezmek dolaşmak bi yerleri karıştırmak istiyor ben de müsaade ediyorum. Sizde durumlar nasıl ? İsmi ne bu Arada