Yigitannesii Gul-42 yok maske ile vercez hemen 2-3 dakika dediler basit operasyon diyorlar. Yaşından sonra baktırın tekrar. Çünkü operasyon gecikirse başarı oranj dusebilirmis
Gul-42 Yigitannesii yasına 10. Ayda gırecek canım doktor kontrolundeyız o zaman gıdecez yasında olacak bnımkıde
cankuzularim Yigitannesii evet biz şimdi 2 yas 9 ayligiz bugun doktora gittik yeniden sondalama işlemine geç kaldık açılır diye diye bu zamana kadar masaj yaptim ama açılmadı telleme yöntemi yaoacaz bir ihtimal açılır ama tüp takılacak dedi 😔 insallah sizinki açılır ameliyattan sonra 🙏
Snmyvzgks Göz hastanesinde çalışıyorum bizim hastanede de bu ameliyat yapılıyor ama yatış yok narkozun etkisi gidince doktor kontrolünden sonra çıkış yapılıyor ameliyat 5 dk ancak sürüyor 1 saat kadar da doktor kontrolünde kalıyor
Yigitannesii Snmyvzgks teşekkür ederim bize 1 gece yatış dendi. Beni korkutan narkozdan sonraki süreç ve serum takılması. Umarım bizde zaten 1 geceden fazla kalmayız
Yarim_Kilo_Kiyma Yigitannesii Pankek yapın, çorba, birde zeytinyağlı yapardım ben. Şimdiden geçmiş olsun çok
Azra6167 Gul-42 Benimde oğlumun tıkanık sol açıldı sağ açılmadı siz tek seferde kaç tane ve günde kaç sefer yapıyorsunuz masaj
Gul-42 Azra6167 suan malesef yapamıyorum ıste buyudugu ıcın asla yaptırmıyor yanı kuckken cok fazla yaptım aglardı mesela her emzırmede yapardım emzırırken
Alinabebek Azra6167 bizde de oldu o aylarda 2 ay sonra geçti çok şükür masaj yapıyorduk sürekli izin verdiği kadar kaynatılmış ılık suyla pamukla çanaklarını silerken de yapıyordu masajdan başka bir çözüm yok
cilginanneogul Yigitannesii cnm benim oğlumda oldu ameliyat 13.ayda oldu ameliyattan sonra ağladı baya bebek işte nsrkozun etkisi geçince artık ne olduğunu anlamadı sanırım zor susturduk 2 saat durduk çıktık sonra 1 gece fazla değil mi? Bide sen istersen çorba filan yap götür yine de sen bilirsin tabi
Angel00 Gul-42 ne olacak böyle bilmem her aktığında gözü kaynamış ılınmış suyla siliyorum bir tane krem de kullandım aile hekimi vermişti fayda etmedi ne yapsam bilmiyorum çok üzülüyorum
Gul-42 Angel00 valla bende sureklı sılıyorum cocuk bıktı artıık aglıyor yanı bende asırı uzuluyorum bıde mılletın lafı sozu nıye aglatmısım nıye gozu oyyle kac kere acıkladım yıne sorarlar
Yigitannesii cilginanneogul sizede çok geçmiş olsun. 1 gece fazla mi bilmiyorum ki narkoz alcagi için kalcak dedi. Çorba meyve püresi falan yapc artık mamada içiyor zaten. Sizin süreç sonra nasil oldu tekrarladı mi akması falan ?
kartanemmm Yigitannesii cok gecmis olsun. Biz 11 aylikken tetik parmak amilyati olduk kisa sureli operasyondu. Size anestezi uzm zaten en son besleyeceginiz saati soyleyecektir kilo ve ayina gore anestezi veriliyor ac olmasi lazim bize alttan fitil gibi birseyle uyusturdular. Ameliyat sonrasi yanima geldiginde bir sure beslemek yasakti daha sonra emzirdim ogleden sonra cikisimiz oldu. Evde herseyi yedirdim. Zaten ameliyatta bebekler ilk öncelikli oluyor sabahdan.
Yigitannesii kartanemmm evet umarım sabahtan hemen alırlar. Hastanede kalmak zor cocukla. Sizede çok geçmiş olsun 🌸
yazkizimkarar Azra6167 göz çapaklanmadı için annenin yoğun sütü damlatılıp masaj önerdi doktorumuz .amne sütünde bir sürü antikor var çok ile yarıyor.
Yigitannesii yazkizimkarar ama aynı zamanda anne sütü ile bakteri dahada ureyebilirmis bana önermedi doktor süt olayını
Aliaslan1 Yigitannesii önceki geceden aç bırakmanızı isterler muhtemelen çünkü anestezi alacak aç olması gerekir. Ameliyattan sonra da tam uyandıktan 2 saat sonra beslenebilir o da öyle hemen katı değil sıvı şeyler su meyve suyu gibi. Sonrasında da çocuklara özel yemek çıkıyor çorba muhallebi meyve vs onlardan yer