Benimkide uyumuyordu sağolsun hep ilgi hep kucak peşinde, yemek yaparken pusetine koyuyorum orda uyuyor alıp beşiğe koyuyorum anında uyanıyor, artık almıyorum pusette uyuyor bende işlerimi yapıyorum puseti sevmiyorum daralır diye ama orda iyi uyuyor diye bırakıyorum bi saat kadar sonra yatağa alıyorum.