Kızım 14 aylık diş çıkarma döneminde sag gögsümün kenarını ısırıp delmiş resmen 1 haftadır yara her emzirme de canım yanıyor ben yarayı nasıl geçirebilirim? Saglık ocağında ki doktor genel cerrah krem falan vermedi böylece beklemekde istemiyorum ben ne yapabilirim yara için?