Bebegimin çoğunlukla yüzünde olmak üzere vücudunda birkaç yerde kızarıklık var kurulukla beraber. Atopik dermatit yani egzama olduguna kanaat getirdim. Yakın zamanda doktora gideceğiz. Egzamasi olan anneler nasıl geçti geçici mi bi durum. Bebeğim 2,5 aylık