Ah canım benim ah seni okadar iyi anlıyorum ki tek çare sabır İnanki.bemim bebegim 4aylik oldu gözünü kırpmadan 3gun gecirdigini biliyoruz doktora giderdim neden uyumuyor diye Dr en sonunda uyusturucu bı ilaç verelim istersen dedi oda uyusun sende rahat et dinlen biraz kabul etmedim.hala daha uyuduğunu soleyemem ama en azından gece ve gündüzün farkında gece uyumaya çalışıyor saat basi kalkiyoruz tabi emmek için.yalniz değilsin unutma yıpratma kendini ben mafetmistim