Merhaba anneler, bebeğim 6 aylık oldu. Bir sy öncesine kadar en geç 10da gece uykusuna geçerdi. Ama misafirliğe gittik geldik, eski düzenine döndüremedik geri. 11 lerde uyumaya başladı, bazen 12. Dün de 1 de uyudu, sabah 7.30 da kalktı. Bezen kendimi çok beceriksiz hissediyorum bebeğimin bakımı konusunda. Emzik almıyor, memede uyuyor. Memesiz uyuyacaksa ninni açıp yarım saat evin içinde gezicez de öyle uyuycak. Pis pis pat pat yapmayı deniyorum, poposu durmuyor, bı saga bi sola dönüyor. Ek gıdayı sevmedi zaten. Kendimi beceriksiz hissediyorum. Yardım edin lütfen. Ne yapicam da uykularını hem erkene cekicem, hem de desteksiz uykuya alistiricam. Lavanta yağı işe yarar mı ki mesela 🙄