Ygzpri Kefirden hoşlanmadım. Hamilelikte faydalı olabilir duyumuyla aldım bir yudum ictim devam etmedim. Bebeğimin sarılık sorunu 2 ay sürdü. Eşim ile birimiz artı birimiz ekşi kan grubuna sahibiz. Uyuşmazlık var o nedenle ve bir tık erken doğduğunda bebeklerde sarılık olurmuş. 37. Haftada doğdu kilosu boyu gayet güzeldi sancı coktu. Bir de süt sezeryanla en düzgün şekilde 3. Gün geldi. Doktorum mamaya öcü gözüyle baktığı için bebek az kaldı. Şimdi 3 aylık olmak üzereyiz. İkinci ay tam bittiğinde geçti sarılık. Artık kafama takmiyordum zaten 2 günde hastanede yatirmistim ilk 10 gün önemli doğunca diye. Bilirubin beyne zarar vermesin düşüncesiyle. Çok şükür geride kaldı öyle böyle. Velhasıl ilişkisi olduğuna inanmıyorum