2-Cocukannesi Kızım ana kucağını sevmedi nasıl sevdirebilirim fikri olan varmı kullananlar nasıl sevdirdiniz acaba ben koyunca sallanmasına rağmen hemen ağlıyor.
birkizbirerkekannesii 2-Cocukannesi benim iki çıcuğumda öyleydi canım sevmediler.şuan bekliyo öyle kuytu köşelerde.üstte kalsın sevdirebilen vardır belki
Guneskiz48 2-Cocukannesi anakucagindan bir mucize beklememek lazım iki kızım da 15 dakikadan fazla vakit gecirmezdi onda da ben yanında olup konuşurdum öyle yani birkaç kez de uyuduktan sonra koymuştum 5 dakikalık uykusu 20 dakika olmuştu o kadar
2-Cocukannesi birkizbirerkekannesii benimkide sevmedi normal sallanıyor ama ana kucağına koyunca ağlıyor sallanmadan bile durmuyor onda nedense ggüvensiz geliyor sanırım
birkizbirerkekannesii 2-Cocukannesi olabilir canım ben ayakta sallamaktan kurtuluyum diye almıştım hayallerim suya düştü 😅
Bbilgilii 2-Cocukannesi daha çok küçük canım 2. Aydan sonra anca alışır benimki 40 günlükken içinde yığılıp kalıyordu. Büyüdükçe daha düzgün duruyor ve oyuncaklarına bakmaya başlıyor
Denizanasi92 2-Cocukannesi daha küçük bende paniklemiştim sevmez diye ama 2.aydan sonra ve şimdi duruyor çok çok uzun kalmasa da oyalıyor biraz sırtım dinleniyor 😄
Belinayys Benim bebe bir aylık ve ana kucağını çok seviyor iki üç saat içinde deliksiz uyuduğu oluyor