Ceyceyco kızımda aynı şeyi bende yaşadım göğüs ucum olmadığı için tutamadı silikon uçla emzirdim sonra enfeksiyon kaptı 1 haftalıkken kuveze alındı orda da sütün yetmiyo dediler dayandılar kızıma mamayı o da biberinin kolaylığına alışınca hepten bıraktı beni. Ama şunu unutma canım bebekler göğüs ucunu değil göğsün kahverengi kısmını emiyolar bebeğin kaç günlük yada kaç aylık bilmiyorum ama göğsünün kahverengi kısmını elinle uzatıp ağzına sokabildigin kadar sok kahverengi kısmını ne kadar ağzına alabilirse o kadar rahat emer