Bende sidefer aldım bebeğim 4 ay 16 günlük daha kullanmadım ama bı sorun olmaz dedi eczacim 4.ay aşısı için sağlık ocağına gittim sidefer Alıcam dedim tamam alabilirsin dedi önemli olan damla sayisi galiba 4-10 yaş çocuklarda sabah akşam kullanılması gerekiyomus