Merhabalar, yaklaşık 50 gün önce ikiz bebeklerim dünyaya geldi.Bu zamana kadar bebekleri anne sütüyle besledim. Çok güçlü olmadıkları için genelde sutu sağıp biberonla verdim. Ama son bikac gündür sütüm azaldı ve sürekli süt sağmak beni yormaya başladı. Bu yüzden mama takviyesi yapmak istiyorum . Size sorum mamayı nasıl verdiniz? Bı tur emzirme bı tur mama şeklinde mi yoksa biraz emzirip ardından mama şeklinde mi ya da daha farklı mi? En sağlıklı olanı hangisidir sizce? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum, şimdiden teşekkürler 🌺