Benim bebeğim beş aylık doktor yetişkinler gibi gece yemese de olur deme dedi.. evet artk kan şekerleri düşmüyor ama ihtiyaçları var hala dedi.. bunlar gelişim döneminde beslenme çok önemli dedi.. benim bebeğim beş aylık olmasına rağmen ben 4 saati geçirmiyorum asla o yüzden.. kimine doğru kimine yanlış ben doktorla hareket ediyorm.. ben o aylarda iki saatte bir alarm kurar kalkardım. Gece1 defaya mahsus 3 saatte bir kalktım özellikle gece 1 den snra yaptım. onun sebebi de gece olduğunu iyice anlasın diye.. daha sonra 4 saate çıkardım o üç saati. Şimdi beslenme aralıkları çoğu kez 4 saatte bir geceleri. Bazen kendisi kalkıyordu bazen kalkmıyordu o aylarda. kalkmasada emzirirdim yinede ama.