mervewy1 10 aylık 7. Ayda bırakmıstım o ay kilosunu etkiledi emziriyordum artık sadece mama akşam 9 da uyuyor yemeğini yiyip ben 12 de biberon yapıp uyku arasında içiriyorum daha rahat uyuyo o saatte vermezsem kendi uyanıyor sizde aglamasını beklemeden gece verin bence