gurbet_gelini12 Kafayı yıyecem artık bitmek bilmiyor geçen hafta doktora gittim herşey normal dedi ama adettım neden bitmiyor spiralden dolayımı böyle anlamadım aynı durumu yaşayan varmı??
Atahan__ gurbet_gelini12 Benimde doğumdan 3 ay sonra reglim başladı ama aşırı kanamam vardı , ped yetmiyordu. Kan ilacı ve adet geciktirici ilaç verdi doktorum tekrar bir gidin çünkü uzun süreli kanamalar halsiz bırakıyor gerçekten dayanılmıyor.
Keremsmother gurbet_gelini12 rezene çayı içiyormusunuz o da maydonozgillerden olduğu için adet söktürücü etkisi varmış içiyorsanız bırakın benimde sürekli lekelenmem oluyordu rezeneyi bıraktım geçti
Eymen___72 gurbet_gelini12 spiraldn olabilir. Bn taktım ilk 3 ay 17,18 günü buldu son iki aydır normal görüym ama ilk 3,4 gün çok yoğun kanamam var sonra azalıyor. Tam yikaniym bitti diyorum tekrar lekem oluyr sanırım spiral böyle birşey kanama yapiyr baya
gurbet_gelini12 Atahan__ Pazartesi randevu aldım gidip olmasa spiralı çıkartayım ped dayanmıyor aşırı kanamam var çünkü