Canım bak şimdi sen bebeğine direk o suyu içirme çok zararlı ben nasıl yapıyorum anlatıyım. Bir tane büyük bir sürahi ayarlıyorusun onu sadece bebek için kullanıcaksın hep ocağının yanında dursun. Çaydanlıkta yada ketılda içme suyunu bi gğzel kaynatıyosun. Sonra o suyu sürahiye boşaltıyosun o sürahi dolsun. İçindeki su soğucak. Her mama yapcağım zaman kullandığın miktar mama suyunu ordan alıp bir cezvede biraz sıcağa yakın ılıtıcaksın sonra bebeğine mama yapıcaksın orda suyun her zaman hazır bulunucak . Sürahinde suyun azaldığında yine aynı işlemleri yapıcaksın😇😇