Asguney o anlık uykusuzluk ve yıpranmışlıkla yazılmış bir laftı sonra geçiyor arada gelip gidiyorlar işte😀benim bebeğim zor biraz,her konuda zor gerçekten, yalnız idare etmeye çalışıyorum, bazen her yolu deneyip olmadığında da ufak çaplı cinnet bi yoklayıp gidiyor:) bir süredir dediğiniz şekilde uyuyoruz zaten ama gözleri kapalı tepişip duruyor beni tekmeliyor bazen kasıtlı yapar gibi tam sezaryen dikiş yerimden 😅 elbette ki bilinçli değiller ama işte sinirler yıpranıyor yine de bazen