Merhaba, kafayı yedirtiyor bana bu çocuk ya. Bebeğim 2.5 aylık zaten uykuyla arası yok sürekli uykusuz bitkin geziyorum. Bir kaç gündür de şunu icat çıkardı başıma, gece sürekli kollarını bacaklarını atıyor resmen kendini uyandırıyo ve geri uyumuyo. Kundak deniyorum ama bi şekilde kendini kurtarıyo ağlıycam artık. Nedenini de çözemiyorum bir sıkıntısı mı var anlamıyorum. Yaşayan çözüm bulan var mı?