Kızlar bir yakınım bebeğini emziremedi baştan beri mama verdi mamalar hep kabız yaptı çocuk ondan ağladı durdu. Şidmi de kabız değil ama sürekli aöa süreklş durmadan ağlıyo. Kan testi yapıldı röntgen ile bakıldı kulakları temiz ama durmadan ağlıyor sizce neden oluyordur bu durum. Balına gelen var mı