Mizmizmyrtle aaa benim gibisiniz sizde bizde bugün ateş yaşadık ilk defa doktorumuz 38 den sonra birşeyler yap ver demişti bende limonlu çorap yaptım,ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağ karışımı sürdüm,ılık duş yaptırdım bizim bi ara 38,4 görmüştük.sizin iyi gbi ama tedbiri elden bırakma merak etme düşer geçmiş olsum🌸