GSevilay65 3. Aydan sonra bir bebek nasıl isterse öyle yatabilir. Kolu uyuşur da rahatsız hissederse pozisyonunu değiştirebilir uyuyan çocuğu ellemeyin. ☺️ Ben ilk bir ay yan yatırıyorum, sonrasında yüzüstü yatırmaya alıştırıyorum. Kızım iki buçuk yaşında hala yüzüstü uyur, oğlum da 2 ay 10 günlük. O da yüzüstü yatıyor.