Bety2 Kızım çok kötü öksürüyor 6 aylık. Bugün doktora gittik antibiyotik şurup verdi ancak öksürük devam ediyor ne yapayım çok kötü kızım 😞😭
2cocukluanne222 Bety2 öksürüğe antibiyotik fayda etmiyor fazla balgamı yumusatacak şeyler vererek geçirebilir udi hindi yağı ve serumla burnunu acmak ihlamur bide göğsüne sırtına sıcak havlu koymak udi hindi yağı sürüp
ozumkusunannesi Çam Kozalağı şurubu iyi geliyormus ama aylığı küçük,bir araştırın eğer verilebiliyorsa iki kere de kesiyormuş geçmiş olsun şifa bulsun İnşAllah