Teşekkür ederim 🙏Ekmegi kestim 2 ögün kahvaltı ve akşam yemegi ögünlerimde herşeyi yedim abur cubur kola asitli içecekleri bıraktım sabah aç karnına limonlu su ve maden suyu her yemek arkası ve soguk içecek içmek istedigimde bide evde spor yapıyorum kafama göre bi müzik açıp hoplayıp zıplayarak ogün yürüyüş yapıyosam spor yapmadıgım günde oluyo tabi ☺️İnşallah geri kalan bi 10 kilomda bu kadar rahat gider 🥰