Deletedmom3544 Busra2013 üç sylikken başladım her anne farklı yapar ama ben üç aylıktı başladığımda .mesela yoğurt yaz mevsimi değildi başladığım zaman
Nazlican Busra2013 Ben varım Şuan 5 ay 25 günlük yaklaşık 1 aydır tadım a basladım hatta kavanoz mama bile denedim
Yagmuurr Busra2013 Yaa ilk zamanlar öyle hevesli oluyorlar ki benim oğlumda izlerdi böyle sofraya atlardı elinden gelse ama şimdi peşinde dolanıyorum yesin diye 🥲😂
48316ELIZAN Nazlican 4ay 3 gunluk bebegim suan bende tadim yaptirmak istiyorum ama nasil yapicam bilmiyorum . Gecenlerde post actim kimse cevap vermedi nasil basladiniz mesela kisa ozet gecer misiniz rica etsem.
Nazlican aslansmomm Hipp organik sütlaç denedim Hero baby Anadolu sebzeleri denedim Öncesinde elma suyu verdim bi kaç kez sonra buradaki anneler elma suyu yerine püresini önerdi vermeyi kestim Yogurt denedim
Bertasi25 Busra2013 biz 4.buçuk aylıkken atak döneminde başladık çünkü meme reddi yaşıyorduk zaten mama hiç tutmadı çünkü biberon sevmez yoğurtla başladım 5 aylık olduktan sonra tatildeydim çok açtı otelde ona göre bişey yoktu bende bu marketlerde hani hero beby meyve püreleri vardı onu verdim üstünde yazar 4 5 6 aylık denedim işte yedi sevdi ben başladım o şekilde ben hep ne yesem tattırırdım memeyi şükür geri kabuk etti şimdi zaten 6 aylığız ne olsa vermeye çalışıyorum ne yalan söylüm çok titiz davranmadım ek gıda konusunda annem hep cesaret verdi bana ☺️
aslansmomm Nazlican hepsini kendinizde yapabilirsiniz aslında kavanoz mamalar pekte sağlıklı değil, mümkün olduğunca sebze ve meyvelerin kendisini yemesi önemli, sularının hicbir besleyiciliği yok maalesef🙏🏼
yagmursen Nazlican kavanoz mama tercih ediyorsanız saygı duyarım ama organik yazısına kanıp veriyorsanız içeriğine bakmanızı tavsiye ederim hepsi malesef çok kötü.
Deletedmom3544 Busra2013 sonradan yemek yemesi daha kolay olur inan .altı yedi aylıkken önüne koyardım minik minik zeytin salatalık içi falan hepsini yemesede didiklerdi
Nazlican Busra2013 O zamanlar emziğine ne bulursam o an sürüyordum önümde olan Öyle bir şey denemedim ama elma suyunu denemeye o zaman basladım Bi elma sıkıyordum ne kadar cıkarsa Ama dediğim gibi sıkmak yanlısmıs bende buradan öğrendim Mama ağırlıklı besleniyoruz biz ama
aslansmomm Busra2013 ya insana vicdan yaptırıyor o bakıslar ama doktoruna danısarak ilerle bence, bağırsak gelişimi çok önemli bu dönemde çok büyük kabızlık ve sindirim problemleri yasayabiliyorlar
Kustuyu95 Busra2013 ben yaptirdim 4.ayin sonuna doğru aslında yengemlerden duymuştum her yemeğe iştahlı olur şimdiden tatlara alışkanlık yapsin diye ama yemeğe parmagimi batirip hafif ağına degdirdim öyle kaşıkla filan vermedim ama alakası yok hiç iştahlı bi cocuk iştahlı bi bebek.olmasini o kadar isterdim ki yemek yedirken kriz geciriyorum