Dilekmh Huma_kus34 palvik değil de boncuklu model kullanıyoru kızıma ilk başta çok zorlandık ama elhamdulillah şimdi alıştı. 24ümde ilk kontrolü var inşaAllah hemen çıkarır da doktoru sıcakta yavrular perişan olmaz
Pnarr94 Huma_kus34 Merhaba biz 1 aylıkken takmıştık 3. Ayında çıkardık mutlaka kullanmanızı tavsiye ederim geç kalınmamışsa faydası çok
Gamze11 Huma_kus34 4 ay kullandık biz açılarımız aşırı düşüktü ve çok şükür toparladı ama yuvaya yerleşmesi için alçıya geçtik 70 gündür alçıdayız. Yani burda yazan bi çok arkadaşın açıları çok çok iyi koşa sürede iyileşir. Tavsiyem çok sık çıkarmayın rahatlığa alışınca takması zor oluyor
Aselmira1111 Bizde kullandık ama bebeğimi kollarını ayaklarini çok sıkıyordu 2 3 gün kullandık ondan sonra iki tane bez üst üste kattım doktordan habersiz kontrole gittiğimizde önce bize kızdı sonra sonucu görünce bişey demedi geçti yani kalça çıkığı çok şükür😊
Huma_kus34 Pnarr94 bizimse 3aylıkken tesbıt edıldı ama cıft bez takıldı daha ıyı eskısıne göre ama suan 5. Ayımızı tamamladık bandaj takıyoruz ınsallah geçer
Dilekmh Huma_kus34 devlet hastanesine götürüyorum e nabızda görüntüleyebilirsiniz dedi ama gçrüntüleyemedim. Doktor da o vakti söylemedi gittiğimde öğrenicem bu sefer
Damlakosar Bizde 2 gün önce takmaya başladık. 3 aylık alfa 57 beta 44 çıktı sağ bacakta 1 ay palvik bandaj takılı olacak.
Huma_kus34 Damlakosar evet suan 6. Aya yenı girdik ama aynı doktora goturmeyı düşünmüyorum bandajı bıle tuhaf taktı bılmıyo
mercan123 Huma_kus34 cok zor bir surec ama alışılıyor. 2.5 aylikken takildi bebeğime 6 aylik olacak onumuzdeki hafta cikacak insallah. Sizin 6. Ayda mi takildi bandaj mi onerildi bu cok guzel birsey demek ki bandajla düzelecek
Huma_kus34 mercan123 cift bezle ılerledık düzelmeler oldu sağ bacağı ıyı sol bacak 57 alfa acısı 5. Ayda takıldı suan 6. Ayına yenı gırdık