Btl25 48 günlüktü bebeğim çok kolaydı kesinlikle iyice hareketlenmeden yaptır derim . İğne ile uyuşturuyorlar işlem sonrasında 2 saat hastanede kaldık. Hiçbir krem kullanmadık pansuman falan yok sadece saat başı bez değiştik kaka bulaşmaması için çiş iyileştiriyor zaten bir haftalarda geçti