Tugcedmr her bebek kalbinde delikle doguyor . Bunların yaklasık %40 ı ilk 6. Ayda kapanıyor . Kalanı 1 yastan sonra . Nadirende olsa 1.5 yası bulabiliyor . Ayrıca kapanmaması genel olarak sorun değil . Her 3 kişiden 1 inin kalbi delik . Bunları bana İzmir Medicanadaki çok güvendiğim bir çocuk kardiyologu anlattı . 2. Ayda götürdüğümde kapanmamıştı. 1 yasında yeniden götürdük kapanmıstı . Kalp normal boyutta ve kaçak yoksa ha birde üfürüm ( d vitamini eksikliği ve demir eksikliği de sebep olurmuş çoğunlukla) sadece bu durumla birlikte araştırılması gerekir dedi. İçiniz rahat etmiştir insallah bir nebzede olsa 💜