Ebarslan Bişey diyeyim ama kimseye söylemeyin 🤭
Oraya gideceğinize bence kesinlikle Denizköye gidin. Denizi çok güzel çok temiz küçük ama bayılırsınız denizine. Biz geçen gün gittik 8 aylık bebeğimle. Kamp alanı var. 120 TL ymiş eşim sordu kişi başı sanırım. Her çadır kurulan alanın önünde çadıra ait piknik masası var. Gittiğimizde bi çay içtik. İçinde market gibi büfe gibi bişey var. Yemek de yiyebiliyorsunız sanırım.