adenly ahh bu sağlık ocakları ne bu aceleleri acaba 5 aylıkta olsa yiyecek 6 aylıkta olsa yiyecek yani 🙄 doktorlar gerek görmedikçe kilo meme mama yememe vs durumları dışında 6. Ayda başlayın diyorlar banada bu mantıklı geliyor sonuçta sindirim sistemleri daha hazır değil ben 6. Ayda başladım doktorum kesinlikle önce başlama dedi öylede yaptım kızım gayette güzel yiyor şuanda