Aylakiz0-6 Bebeğim 3 aylık olmak üzere bugün sırt üstü bıraktığımda moro refklesini nöbet şeklinde gösterdi korkuyordu. Birkaç kez oldu nöbet geçiriyor gibi ama kucağıma aldığımda sakinleşti bu neden olur başına gelen var mı çok korktm doktora gitmelimiyim
fadikada Aylakiz0-6 bu ayda normal benim kızımda kollarını yana açıp korkuyordu hatta nefes alamıyor gibi oluyordu kucağıma alınca sakinleşiyordu. Doktorumuz gayet normal olduğunu kucağına alınca sakinleşiyorsa sorun olmadığını zamanla azalarak geçeceğini söylemişti öylede oldu
Aylakiz0-6 fadikada yani kollarını iki yana açıp korkar bi şekilde çok hızlı nefes alıp veriyordu kucağıma aldığımda sakinleşti ateşi vs yok ilk defa oluyor çok korkuyorum
Gok01 Aylakiz0-6 bu aylarda normal yani eğer moro refleksiyse benim kızım 4 aya kadar yapmıştı doktorumuz bize eğer o an aldığınızda düzeliyorsa korkmayın demişti. Ben de ilk başta çok endişe etmiştim bilmediğim için. Ama tabii dediğim gibi bebeğinizi görmedim bir doktor değilim aynı durumdan bahseditprsak normal. Biz de sanki bir şeyden korkmuş gibi iki yana açıp kollarını kasılmış gibi yapıyordu ani şekilde
Aylakiz0-6 333 kasılıyot gibiydi ama gözlerde kayma yok korku var kocaman açıyor gözlerini yani sanki bişeyden çok korkuyormuş gibi. Kucağıma aldığım an normale dönüyor gülüyor falan yani anlayamıyrum ilk defa oldu
sevdaistanbul Aylakiz0-6 aynı şey bizde de başladı lütfen düzeldi mi yazar mısınız epilepsiden şüohelendiler önce şimdi doktor sıkıntı yok dedi ama çok sık yapmaya başladı 2. Ay aşısndan sonra çoğaldı geçti mi sizde acaba?
Aylakiz0-6 Gok01 ama ilk defa oluyor daha öncesinde sadece banyo esnasında olmuştu aynısı soğuk fileye temas etmişti. Şimdi hiçbir uyaran yok böylr bi tepki veriyor uykudan uyandığında yapıyor kucağıma aldığımda hiçbi şey olmamış gibi devam ediyoruz ama çok korktum
Aylakiz0-6 fadikada yani sırt üstü bıraktığımda oluyor bi de uykudan uyandığında ilk defa oluyor bugün. Sizinde mi durduk yere oluyordu
Gok01 Aylakiz0-6 yani canım bizim duymadığımız daha doğrusu duyum olarak görmediğimiz bir takım sesleri algılıyorlar. Bilemedim görmeden bir şey söyleyip seni etki altında bırakmak istemem eğer bunu sıkça yapıyorsa uykudan uyanırken bi videoya almayı dene ve doktora izletirsin senin için de kolay bir sonuç olur. Bir de oku bolca uyutmadan
MomofAren Aylakiz0-6 bizimki de ilk böyle başladı biliyor musun. Soğuktu banyo filesine bıraktık aklı çıktı ellerini açtı titredi ve aşırı ağlamıştı.
fadikada Aylakiz0-6 benim kızımı uyutuyordum 15-20 dakika sonra uykudan bile uyanıyordu moro refleksi yaparak böyle düşüyormuş gibi hissedermiş doktor öyle demişti . videoya aldım zorda olda doktora gösterdim zamanla azalarak geçecek dedi şükür geçti siz video yakalayabilirseniz çekip gösterin içiniz rahat etsin
Seydacelep Aylakiz0-6 benim kızımda çok yapardı uyandığında gerildiği zaman elleri açar el atması gibi yapardı hatda korkup el ataması başladı diye dr Egg çektirdi kamera algında 45 dk izlediler çok şükür bir şey çıkmadı ama ihmal edilmeye gelmez diye düşüyorum bende bir dr görsün allah korusun Nöbet geçiriyor gibi diyorsunuz çünkü Bizimki doğduğundan 4 aylık olana kadar hep yaptı bilekleri yukarı aşagı titrer gibi oluyoru ard arda
Aylakiz0-6 Gmze1998 hayır aksine gülüyor aguluyor ama yere bırakınca devam efiyor korkmaya doktoruma göstericem mutlaka
Gmze1998 Aylakiz0-6 ilk 3 ay anne karnında hissettikleri için kundak yapın diyorlar ince bir bezle kundaklayin ben bazen açardım kizim boşluğu düşmüş gibi korkardı ben çok önemli birşey olacağını sanmıyorum ama siz yinede takip edin
Aylakiz0-6 fadikada tam tarif ettiğiniz gibi uyutuyorm 10 dakika sonra korku içinde uyanıyor refklesle. Nefesi kesilir gibi. Teşekkür ederim mutlaka sorucam doktoruma
fadikada Aylakiz0-6 korkmayın bende çok telaş yapmıştım video yakalıcam diye saatlerce başında telefonun videosu açık bekledim. Siz alınca sakinleşiyormuş bu önemli birşey. Doktorum bunun üzerinde çok durmuştu çünkü nöbet geçirse sen kucağına aldığında da devam eder demişti. Doktorumuz Prof. deneyim olarak çok güvendiğim bir hocam. Siz yinede içiniz rahat etsin video yakalamaya çalışın ama anlattığınız aynı benim kızımda yaşadığım şeyler geçecektir zamanla çok geçmiş olsun 🙏