Kızlar bebegim 2 bucuk aylık gecen hafta rota virüsü kaptı asırı ishal ve kustu cok sukur sımdı ıyı baya kılo kaybı oldu sık sık emziriyorum ama doymuyor sanırım mama aldım bi emziriyorum arada 10 dk gecıyor mama veriyorum sonra yatıyo sıkıntı olur mu bide hergün kaka yapmıyor 2 günde bi mama vermeden öncede boyleydı 🤷♀️