Kızlar 11 aylık oğlum var. Gece üstünü çok açıyor. Kısa pijama takımı giydirdiğimde üşüyor gibi hissediyorum. Uzun giydirdiğimde de terliyor. Trabzon merkezde yaşıyorum burda aşırı sıcaklar olmaz ama nemden dolayı çok bunalırız terleriz. Bizim buralarda yaşayanlar gece uyurken bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz?