Kızlar bebeğim 10 buçuk aylık artık kendisi 7-8 adım atıyor ayakta durabiliyor 10 saniye filan bu aralar sürekli gezmek yürümek istiyor hiç oturmuyor bişeylerle oyalanmıyor ben çok yoruldum bu durumdan. Geçici bir süreç mi acaba ? Yürüyünce rahatlarmıyımm bu durumu taşıyan var mı