Idilg simiyyy yanlış bir terimmis bugun doktorum aşı yaptı nbebegime iz olmazsa boyle söyleyen olur tabiki de tutmama gibi bir durum olamaz demisti 🤗
EEMDC44 Diloosss korkmayın ben dün sordum bu iz konusunu önemli olan o değil bir damla bile gitmesi yeter ilerleryen zamanlarda tahlil yapıp bakıyorlar tutup tutmadığına dedi