Glsm01 şuanda 5 ay 7 günlük 🧿 cnm bı 12 de uyandirmadan emziriom az mama yapiorum daha sonra 4 de uyandırmadan emziriyorum sonra sabah 6.30 da kendi kalkio bazen de 7.00 kalkio .geceleri uyandırma 4 saati de geciktirme emzir ama gece 11.00 ve 01.00 arası anne sütü yağlı olur daha çok faydası olur aklında bulunsun ben hep öyle yapıyorum.