[silindi] ne kadar erken okadar iyi canim bence.en guzeli yeni dogan sünneti hatta.oğlum 25 günlükken yaptirdik, 2.güne nerdeyse hiç ağlamadi bile.3.güne hicbiseyi kalmadi.kücükken agri eşiği yuksek oluyor bebeklerin.oyüzden anlamazlar cok fazla.birde klasik dikişli sünneti öneririm, pansumana gerek kalmayan ve sargi beziyle kapatılmayan.