Herkese merhaba, 2 aylık kızıma dün emzik verdim ilk kez. Sanki doğduğundan beri emermiş gibi emdi. Ve o dakikadan sonra mememi emmiyor artık. Sağarak veriyorum. İşin kötüsü de emziği olmadığı an çıldırıyor.. mememi emsin istiyorum daha önce yaşayan ve memeye döndürmeyi başaran var mı nolur yardım edin..🙏🏻🌺