Sheqermom Doğduğunda sesi gayet normaldi.Bazen çok ağladığında gidiyor bikaç gün sürüyor şuan 7 aylık sürekli sesi kısılıyor henüz doktora gitmedik endişeleniyorum keyfi yerinde ama sesi kısık sanırım doktora gitmeliyiz.var mı aynı durumda olan ne yaptınız ?