Merhaba anneler, direk konumu anlatmak istiyorum ve değerli yorumlarınızı bekliyorum..
2 yıldır evli 7,5 aylık da bir kız bebeğim var, eşimle tanışalı 7 yıl oldu, eşim merhametlidir hamileyken Doğum esnası ve sonrasında bebek bakımında ev temizliğinde en büyük destekçim oldu, doğumum acil oldu zehirlenme geçiriyordum ve acil aldılar bebeği sezeryen oldum sezeryen sonrası hemen kilo veremeyişim, ameliyat izim, bebek bakımının beni bayağı zorlaması derken 3 ay kadar cinsel bir yaşamımız olmadı sonrasında yine eşimin desteğiyle toparladım kendimi çünkü eşimi çok seviyordum yeniden bebekten ötürü aksamalar olsa da aktif cinsel yaşamımız oldu, eşim ayda bir iki kez şehir dışına çıkar iş seyahatleri için 2-3 gece kalıp döner bunları genel bildiler adına anlattım
Kızım yatak odamızda beşiğinde yatıyor ve sese aşırı duyarlı bir bebek eşimde çok horluyor zAten uyutmakta çok zaman harcadığım için eşimi bir kaç kez salona uyumaya gönderdim çok değil 5 kere olmamıştır salonda yatması, neyse dün akşam gene salonda yatacaktı eşim iyi geceler deyip ayrıldık ama ben uyuyamadım içim o kadar huzursuz oldu ki 1 saat döndüm durdum yatağımda kalktım sonra koridorun ışığını yaktım eşime bakmaya gittim eşim de normalde 3-4 dk da uykuya geçen bir insandır bana uyuyor numarası yaptı 7 yıldır tanıyorum anlarım ışık yanınca oturuyordu kendini yüzüstü kanepeye bıraktı bi sıçradı sanki onu bastım gibi sanki gizli bişey yapıyor gibi tedirgin oldu uyumadın mu dedim uyuyorum dedi neyse ben geri gittim 10 dk sonra bi daha gittim içeri bu kez ışık yakmadım gene aynısı uyumuyordu ve tedirgin heyecanlı ve uykudan sıçramış numarası yapmaya çalışıyordu yanına oturdum noluyor sen napmaya çalışıyorsun dedim uyumaya dedi ışık kapalıydı ve stor perde 15 cm kadar açılmış(iki bina aramız çok yakın tül bile olsa içerisi gorunuyor ben yan penceremizin storunu gündüzleri bile açmıyorum) karşı binamızın giriş katının içerisi olduğu gibi gorunuyor kadın ve adam yerd uzanıyorlar yaz mevsimi malum biraz da açık-yarı çıplak giyinikler cinsel bişey yok ama öpüşüp koklaşma falan gordum ben oradayken, sanıyorum ki eşim onları izleyip kendini tatmin etmeye çalışıyordu açıkça sordum ama gözlerim doldu ses tonumun suçlayıcılığının farkında değildim yeminler etti yok öyle bişey ben niye bakayım onlara bi ihtiyacım olsa elimde telefon(o sırada şarjdaydı) var bilgisayar var yapacak olsam ben onlara mı kaldım falan diye diye yalvarmaya başladı hatta kurana el basıp yeminler etti ama asla inanamıyorum çünkü ben başörtülüyüm gündüzleri evde atletle dolaştığım içim 10 cm perde açık olsa anlamaz mıyım hiç açmıyoruz bi de orayı, eşimin kendini tatmin etmesi değil sorun evet ben bunu ihtiyaç olarak görebilecek yaşta ve olgunluktayım ama milletin evini sapık gibi gözetlemesi beni ondan soğutan bu oldu dünden beri yemedim içmedim uyumadım benim de kızım var bu adam sapık mı diyorum bu kadar ilgili bir baba bu kadar ilgili bir eş nasıl olurda boyle küçülebilir gözümde aklım almıyor dünden beri yeminler ediyor yapmadım bişey diye ama nasıl inanayım bana akıl verin 😢