Kizlar 2 aylık bebeğim var mama ile besleniyoruz ve iki haftadır kabızlığı var son üç dört gündür çok zorlaniyo ikiniyo agliyo yavrum zorla yapıyor küçücük taş gibi bazen hiç doktora söyledim olabilir dedi maflor kullanıyoruz iyi gelir dedi ama sizin yaptığınız yöntemler var mı