Yasineriminannesi şuan bebegini gayet normal. Çoğu bebek o aylarda bu dediklerinizi yapaamaz zaten. Millet çocuğunu öyle bir abartiyorki utanmasalar doğarken yürüyüp konuşmaya başladı diyecekler. 18 aya kadar yolu var yürümesinin. Bir iki ay içinde de desteksiz oturmaya başlar. Erken yürüyen, erken emekleyen erken konuşan çocuk daha zeki, daha güzel olmuyor. Yani bu milletin, cocugunun en ufak hareketiyle ovunmesi kendi ezik karakterlerinin gün yüzüne çıkışı herhalde. Siz sıkmayın caninizi bebeğiniz gayet normal