21 aylık kızım bugün bezini çekiştirip anne kaka dedi. Çıkarıp götürdüm ( daha önce hareketinden anlayıp bir kaç kez götürmüşlüğüm var) sabahtan akşama kadar 2 kez kakasını söyledi ama çişini söylemiyor hep kaçırdı. Tuvalet eğitimi için erken olduğunu düşünüyorum ama bezden de rahatsız oluyor. Var mı önerisi olan?