Asenam16 Kızlar ya, benim kızçem uyurken ağlar gibi iç çekio bazen. Üzülüyorum bende hemen alıyorum kucağıma normale dönünce geri bırakıyorum yatağına. Niye böyle ağlar gibi yapıo, kötü rüya mı görüyor 😔😔 sizin bebişler de yapıo mu böyle?
balgokcem Asenam16 Benim bebeğimdede var canım bazen uyurken ağlıyor gibi sanki ben uykusunda gördüğü rüyalardan diye biliyorum öyle denildi yani uyurken dua oku yüzüne doğru Geçer inşallah. Arada bir oluyor bizde nadir yani
balgokcem Asenam16 Sen bence çok kafana takma canım ruyadandir diye biliyorum ben işte. Duanı oku Rabbime güven geçer inşallah. Ben üstünde çok durmadım duamı okudum geçtim şimdide dikkat ettiğim kadarıyla yok yani. Belli bir dönem oluyorda olabilir sıkma canını
06Glz44 Asenam16 bunu kucagınıza alın diyede yapablir sizin canınız sııknsa üzgünsenz hissedipde yapablir. .Gazı olabılr rüya görüyor olablr 🌺
NilsMomm Asenam16 böyle kafanıza takmayın.ic çekmek illaki kötü bir şey değil ki insanı rahatlatir aynı zamanda.benim kızım da uzun bı nefes alır bırakırdı veya ağlar gibi ses çıkarırdı.aman olsun da en kotu şey bu olsun.kafanizi takmayın bı sure sonra duzeliyor
Asenam16 NilsMomm Saol cnm. İç çekio derken nefes alıp vermio 1 kere. Bikaç defa arka arkaya yapıo. ☹️İnşallah geçer Bi an önce. 🙏❤️